متن آهنگ باورم نبود از اشکان
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 19:33 :: نويسنده : Helia

 دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم

دیگه حرفی نمونده باور ندارم

من موندمو یک عمر خاطره دیگه راهی ندارم

راست میگن همه آدما وفا ندارن

 

عاشقت شدم باورم نبود 

غرق تو شدن مثه روزگارم بود

لحظه لحظه عمرمو خواب میدیم

از دوری عشق تو دارم میمیرم

 من برای این عشق مثه ی آتشم

لبریز و سر کش رویای من 

برای این عشق تا حد جون میمیرم

یکی مثه تو رو تو رویام ببینم

 

عاشقت شدم باورم نبود

 

گفتی عشقی نمونده دل بی قرارم

گفتی حرفی نمونده چشم انتظارم

رفتی گشتی دنیا رو موندی تو ماله من

رفتی بردی عشقمو نموندی تو اصلا

 

عاشقت شدم باورم نبود

غرق تو شدن مثه روزگارم بود

لحظه لحظه عمرمو خواب میدیدم 

از دوری عشق تو دارم میمیرم

من برای این عشق مثه یه آتشم 

لبریز و سرکش رویای من

برای این عشق تا حد جون میمیرم

یکی مثه تورو تو رویام ببینم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: